Zomerdag Toernooi

TOP Tennis & Padel Papendrecht
23-8-2020 10:00 - 23-8-2020 17:00
Anita van Rijswijk
Na een heel leuk dagtoernooi op 26 juli hebben we besloten om nog 21dagtoernooi te organiseren. Het Zomerdagtoernooi op 23 augustus.

De lunch tijdens het vorige dagtoernooi was lekker maar om na een stevige lunch weer de baan op te gaan was voor sommige best wel pittig.
Daarom doen we nu tussen de wedstrijden door een drankje en een hapje zodat het wat meer verdeeld is.
Je kan inschrijven voor maximaal 1 onderdeel per dag. Afhankelijk van de inschrijvingen gaan we poules maken op speelsterkte en op leeftijd. Zo streven naar een jeugd-poule (Geel), 18+ , 35+ en een senioren-poule. Je speelt 3 of 4 wedstrijden op tijd.
Geen lange wachttijden tussendoor maar genoeg tijd om wat te eten en te drinken.
Lekker tennissen inclusief eten en drinken voor slechts € 20,- p.p. per dag.

Een Tennisdag voor iedereen die kan tennissen. Je hoeft geen lid van een vereniging of KNLTB te zijn. Telt niet mee voor het DSS puntensysteem.
Inschrijven via toernooi.nl
Let’s play tennis and have fun..........