At Vantage Tennis Academy

Zomerlessen 2023

Eind maart starten we met de nieuwe lesreeksen van het zomerseizoen. De inschrijving voor de zomerlessen is inmiddels geopend. Ook dit seizoen bieden wij weer privé-, duo- en groepstrainingen aan voor zowel volwassenen als jeugdleden van beginners tot wedstrijdspelers.
Voor informatie over het aantal lessen, de kosten etc. verwijzen wij je graag naar ons inschrijfsysteem (klik op de vereniging en de mogelijkheden verschijnen in beeld). Nadat je je hebt ingeschreven voor de lessen/trainingen ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.

Klik hieronder om je direct in te schrijven.

Belangrijke data
  • Schrijf je bij voorkeur in voor 3 maart (ook daarna kun je uiteraard nog inschrijven maar we starten dan met indelen).
  • In de week voorafgaand aan je eerste les ontvang je de bevestiging van de dag(en) en tijd(en) waarop je bent ingedeeld.
  • In de week van 27 maart starten de zomerlessen 2023.

Lidmaatschap!

Let op: Je kunt alleen tennisles volgen als je lid bent van TOp Tennis & Padel

Klik hier voor meer info aangaande lidmaatschap van TOP Papendrecht.

Aanbod voor zowel recreatief als toptalent!

At Vantage Tennis Academy is een professionele tennisschool waar zowel toptalenten, aankomende profs als recreatieve spelers terecht kunnen. Voor iedere tennisspeler hebben wij een les- of trainingsprogramma dat aansluit bij zijn of haar eigen wensen, niveau en ambities. Wij willen iedereen laten ervaren dat tennis een leuke sport is en dat bewegen leuk kan zijn. Kortom: wij zijn een tennisschool met een zeer breed scala aan mogelijkheden

www.atvantage-tennis.nl

At Vantage Tennis Academy