Kennismakingsinstuif At Vantage Tennis

TOP Tennis & Padel Papendrecht
14-9-2019 12:30 - 14-9-2019 15:00
0

Graag nodigen wij alle leden uit voor een kennismakingsinstuif bij TOP op zaterdag 14 september georganiseerd door At Vantage Tennis Academy.

Onze nieuwe tennisschool stelt zich graag aan jullie voor door middel van een kennismakingsinstuif voor de jeugd en senioren. Op zaterdagmiddag 14 september van 12.30 uur tot 13.30 uur gaat de jeugd de baan op met Cornella en Raymond. Aansluitend zal Raymond Schot van 13.30 uur tot 14.00 uur een praatje houden voor alle leden en beantwoordt hij graag al jullie vragen.

Daarna zijn de senioren aan de beurt voor de kennismakingsinstuif op de baan van 14.00 tot 15.00 uur. Na afloop van de instuif is Raymond ook nog aanwezig om onder het genot van een hapje en drankje nader kennis te maken.

Aanmelden is niet nodig. Neem gerust vriendjes, vriendinnetjes, familie, buren en collega’s mee. Iedereen is welkom om mee te doen. We zien jullie graag allemaal de 14e!

Met sportieve groet,

Raymond Schot