Tennis Uitwisseling Avond

TOP Tennis & Padel Papendrecht
16-11-2019 19:00 - 16-11-2019 23:55
Anita van Rijswijk

ZATERDAGAVOND 16 november gaan we er een gezellige avond van maken. Een ouderwetse uitwisselingsavond. Je kan alleen inschrijven of met een partner. Je speelt 3 wedstrijden op tijd met wisselende partners en tegenstanders. Schrijf je in met een partner, dan speel je in ieder geval 1 wedstrijd samen. Een avondje tennis met wisselende partners, goed voor je contacten, je raakt eens in gesprek met andere tennissers en speelt ook eens met en tegen andere tennissers. Iedereen is welkom, ook niet leden van TOP.

De kosten voor deze avond bedragen € 5.-p.p. want we willen naast een potje tennis natuurlijk ook een beetje snacken. Voor niet leden bedragen de kosten € 7,50 p.p.

Tijdens de pauzes is een potje klaverjassen ook mogelijk voor degene die dat leuk vinden.

Inschrijven kan via toernooi.nl of per mail naar anita@tv-top.nl