Winterabonnement TOP Tennis & Padel

Winterabonnement Tennis

In de periode oktober t/m maart kan je voor € 35,50 per maand per persoon tennissen op onze vrije binnenbanen of in de blaashal van 08:30 tot 19:00 uur, alle dagen van de week.

Winterabonnement Padel

In de periode oktober t/m maart kan je voor € 42- per maand per persoon onbeperkt padellen op onze indoor padelbanen tot 19.00 uur

Per maand opzegbaar.
Reserveren via de KNLTB clubapp

Via de KNLTB CLUBAPP kan je een baan reserveren.

Wil je ook gebruik maken van een winterabonnement?

Ben je al lid van TOP Tennis stuur dan een e-mail naar [email protected].

Ben je nog geen lid van TOP Tennis, registreer je eerst via onze website, aanmelden/lid worden. Je ontvangt dan een clubnummer. Download de KNLTB clubapp, log in met je clubnummer en een wachtwoord. Vanaf nu kan je een binnenbaan reserveren met je winterabonnement. Winterabonnement is maandelijks opzegbaar. Betalen gaat via een automatische incasso.

Voorwaarden en regels Winterabonnement TOP Tennis & Padel
  • Met een winterabonnement tennis kun je onbeperkt vrijspelen op beschikbare binnenbanen of in de blaashal dagelijks van 8.30-19.00 uur.
  • Het reserveren van een binnenbaan gaat via de clubapp van de KNLTB.
  • Een binnenbaan kan je een week van te voren online reserveren voor 60 of 90 minuten (afhankelijk van het aantal spelers). Wordt je er niet afgehaald dan mag je gewoon doorspelen.
  • Het winterabonnement is per maand opzegbaar.
  • Je kan tussentijds stopzetten mocht je een maand niet kunnen. Stel je gaat in januari 3 weken op vakantie dan kan je je winterabonnement van januari stopzetten. Wil je in januari toch nog een keer binnenspelen met 3 andere abonnementhouders dan kan je als introducee meespelen. Bij de reservering wordt je dan opgevoerd als gast!
  • Kosten van een introducee zijn € 7,00 per uur tennis en € 10- per uur padel
  • Winterabonnement kan je ieder moment afsluiten en stopzetten maar gaat wel per hele maanden. Sluit je op de helft van een maand een abonnement af dan betaal je eerst het gedeelte van die maand en vervolgens hele maanden. Zeg je in de helft van een maand op dan speel je die maand nog uit. Betaling maandelijks op de 1e van de maand via automatische incasso.