Lidmaatschap/abonnement TOP Tennis & Padel 2024

Wil jij informatie over de diverse lidmaatschappen en abonnementen van Tennis & Padel en/of je direct aanmelden? Klik dan op ons logo!

Voorwaarden lidmaatschap

• Jaarlidmaatschap loopt van 1 januari t/m 31 december
  • Eenmalig entreegeld/KNLTB bijdrage bij aanmelden
  • Lid worden gaat naar rato
  • Opzeggen jaarlidmaatschap moet voor 1 december (KNLTB en administratiekosten bij te laat opzeggen maar nog wel voor 1 januari)
  • Wijzigen van lidmaatschap kan tot 1 januari
  • Automatische incasso of IDEAL
  • Storneringskosten zijn voor rekening van het lid
  • Digitale tennispas staat in je clubapp. Je ontvangt geen pasje meer

Soorten lidmaatschappen 2024

Jaar-lidmaatschappen

Jaar-lidmaatschap Senior >21 jaar € 195,00
Jaar-dag-lidmaatschap >21 jaar € 150,00
Senior 18 t/m 20 jaar en Jeugd Plus 15 t/m 17 jaar € 170,00
Jeugd 15 t/m 17 jaar € 125,00
Tenniskids Groen/Geel 11 t/m 14 jaar € 120,00
Tenniskids Rood/Oranje 6 t/m 10 jaar € 80,00 (1e jaar speciale actie € 55,-)
Tenniskids Blauw 3 t/m 5 jaar € 25,00 (1e jaar is gratis introductiejaar)

Flex-lidmaatschappen (per maand en maandelijks opzegbaar)

Flex-club-lidmaatschap € 22,25 (zonder KNLTB bijdrage)
Flex-dag-club-lidmaatschap € 18,50  (zonder KNLTB bijdrage)
Flex-jeugd t/m 17 jaar-lidmaatschap € 15,50
Flex-jeugd t/m 17 jaar-club-lidmaatschap € 15,50 (zonder KNLTB bijdrage)

Bij aanmelding in het vak opmerkingen de gewenste periode aangeven.

KNLTB bijdrage  € 25,- (optioneel)

Padel indoor

Zomer-abonnement PADEL tot 19.00 uur € 32,-- per maand.
Meer info via onderstaande link.

Introducee  € 7,- per persoon per reservering

KNLTB bijdrage 2024 € 25,= nieuwe leden

Korting op je lidmaatschap

Wil je een gokje wagen voor leuke prijzen, wil je korting op je lidmaatschap, wil je de vereniging steunen, dan is meedoen aan de Vriendenloterij beslist iets voor jou!
Voor ieder lot ontvangt Tennisvereniging TOP de helft, wat wij graag met je delen. Van de opbrengsten kan de vereniging weer extra activiteiten en ondersteuning aan haar leden bieden. Denk bijvoorbeeld aan extra (jeugd) trainingen, binnenspeelmogelijkheden in de winter, gezellige tennisavonden, noem maar op.
Bij deelname wel aangeven dat Tennisvereniging TOP de begunstigde is

Speel je mee met de Vriendenloterij en heb je Tennisvereniging Oostpolder Papendrecht als begunstigde dan ontvang je € 25,= korting per lot, per jaar, op je lidmaatschap (na één jaar meespelen voor TOP ontvang je de korting)
Speel je mee, laat dit registreren bij de ledenadministratie van TOP Tennis Papendrecht. Stuur een mail naar [email protected]

Speel je nog niet mee met de Vriendenloterij? Meld je aan via VriendenLoterij | Steun uw club, vereniging of stichting.
Vink aan: eTennisvereniging Oostpolder Papendrecht.

Speel je al mee met de Vriendenloterij en heb je Tennisvereniging Oostpolder Papendrecht niet niet als begunstigde, dan kan je dat aangeven bij de Vriendenloterij. Bel telefoonnummer 088 - 020 1020 en geef door dat je TOP met nummer 11129 als
begunstigde aanwijst. Stuur een kopie van je eerstvolgende afschrift naar de ledenadministratie of een kopie inschrijving (waaruit blijkt dat TOP de begunstigde is). Na een jaar meespelen ontvang je de vriendenloterij korting.

SPEELRECHT

• Senior, Senior 18 t/m 20 jaar, Jeugd Plus 15 t/m 17 jaar en Flexlidmaatschaphouders: speelrecht van maandag t/m zondag van 08.30-23.00 uur op de buitenbanen. Van april tot oktober ook op de binnenbanen.
  • Daglid: speelrecht van maandag t/m vrijdag van 08.30-18.00 uur op de buitenbanen. Van april tot oktober ook op de binnenbanen.
  • Tenniskids/Jeugd t/m 17 jaar: speelrecht van maandag t/m zondag van 08.30-20.00 uur op de buitenbanen. Van april tot oktober ook op de binnenbanen.
  • Senior lidmaatschap binnen/buiten speelrecht senior en speelrecht winterabonnement.
  • Winterabonnement: Speelrecht van maandag t/m zondag van 08.30 tot 19.00 uur op de binnenbanen van oktober tot april.

Beëindiging Lidmaatschap

Voor beëindiging van je lidmaatschap dien je vóór 1 december van het lopende lidmaatschapsjaar per e-mail op te zeggen bij de ledenadministratie. Na deze opzegging heb je dan nog t/m 31 december de mogelijkheid gebruik te blijven maken van de faciliteiten op het tennispark, (oud leden t/m 31 maart)
Alleen voor de navolgende zaken kan een lidmaatschap na 1 december van het lopende lidmaatschapsjaar worden opgezegd:
1) Bij overlijden
2) Bij ziekte of blessure*

* Bij opzegging vanwege ziekte of blessure dien je wel een originele schriftelijke bevestiging te kunnen overhandigen van de betrokken arts(en), waaruit blijkt dat je niet in staat bent om te tennissen.

Omzetten lidmaatschap

Omzetten van lidmaatschappen kan altijd zolang er nog niet gefactureerd is, tot 1 januari. Je dient de ledenadministratie hiervan op de hoogte te stellen.
Het spreekt voor zich dat jeugdleden automatisch senior lid worden als ze leeftijd van 21 jaar hebben bereikt.

Alles per e-mail

Voor de afhandeling van bovengenoemde zaken volstaat het sturen van een email onder vermelding van je voor en achternaam naar [email protected]. Let er hierbij wel op dat je een bevestiging vanuit de ledenadministratie ontvangt om er zeker van te zijn dat je verzoek goed is doorgekomen.

Aanmelden

Leuk dat je lid wilt worden van TOP Tennis Papendrecht. Hoe zorg je er voor dat je aangemeld wordt: Schrijf je in door op ons logo te drukken bovenaan deze pagina. Wil je een flexlidmaatschap stuur dan een extra mail met daarin de periode. Geef je geen periode door dan wordt het flexlidmaatschap er automatisch t/m 31 december ingezet en kan je per maand opzeggen.