Baan reserveren voor leden van TOP Tennis

22 mei 2018

Maak gebruik van de KNLTB ClubApp om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws. Download de KNLTB ClubApp nu in de Apple app store of Google play store en maak gebruik van de vele mogelijkheden op je mobiel. Zoals clubnieuws en clubevents, tennismaatje vinden, online afhangen, straks competitie uitslagen bekijken en nog veel meer.

Handleiding installeren KNLTB ClubApp

Na downloaden van de App in de Apple app store of Google play store, open je de KNLTB ClubApp en zoek je op Papendrecht  en kies je voor onze vereniging. Vervolgens krijg je het inlogscherm waarin je je bondsnummer intikt en je wachtwoord. Een nieuw wachtwoord kun je eenvoudig zelf regelen door op ‘kwijt of vergeten’ (zie direct onder wachtwoordveld) te klikken waarna je een mailtje ontvangt op jouw emailadres welke in de ledenadministratie bekend is. Voor de rest wijst het zich vanzelf.

Baan reserveren

Vanuit de ClubApp kun je van te voren een baan reserveren. Allereerst zie je een overzicht van alle banen en reserveringen. Als er een rondje staat met een streep, betekent dit dat de baan niet gereserveerd kan worden. Het plusje betekent dat je die tijd een reservering kunt maken. Zodra je hier op klikt, kom je in de volgende pagina waar je alle informatie kunt invullen. Door op ‘speler toevoegen’ te klikken, kun je in de ledenlijst zoeken naar een speler of kun je kiezen uit één van jouw tennismaatjes. Door op een gemaakte reservering te klikken in het overzicht, zie je meer informatie over de reservering. Een introducee voer je op als "gast" vul zijn/haar emailadres in en ook hij/zij krijgt een bevestigng per mail van de reservering.

Handig: Jij en je teammaatjes krijgen een e-mail met daarin de bevestiging van de baan reservering.

Vragen

Mocht je vragen hebben over de installatie of gebruik van de KNLTB ClubApp download dan de ledenhandleiding onderaan deze pagina of neem contact op met Mark van Rijswijk [email protected]

De KNLTB ClubApp versie 2.3.1 is nu te downloaden in de App Store en Google Play Store. Voor informatie download de handleiding van de ClubApp.

LedenHandleiding_ClubApp.pdf

Nieuwscategorieën